Veelgestelde vragen


Hieronder staan enkele veelgestelde vragen. Staat Uw vraag er niet bij? Stuur ons dan een mail of bel ons tijdens onze openingstijden.

Ik zie een artikel dat mij interessant lijkt. Hoe krijg ik hierover extra informatie te zien?

Bij het artikel staat alle relevante informatie vermeld. Wilt U nog meer weten over een artikel? Stuur ons dan een mail of bel ons tijdens onze openingstijden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Vul het aantal in dat U van het artikel wilt bestellen. Klik daarna op de knop met het winkelwagentje. U komt vervolgens in Uw winkelwagentje terecht. Als U nog andere artikelen wilt bestellen dan klikt U op de knop "Terug". Bent U klaar met winkelen klik dan op de knop "Bestellen". Volg vervolgens de aanwijzingen in het bestelproces. U krijgt na bestelling een besteloverzicht en vervolgens een mail met de betalingsgegevens. Na betaling worden de bestelde artikelen toegestuurd. 

Welke bezorgvormen hanteren jullie?

Zie de pagina "Verzendkosten"

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Zie de pagina "Retourbeleid".

Waar vind ik jullie adres?

Omdat wij een webwinkel zijn hebben wij alleen een magazijn in Tilburg. Als U Uw bestelling hier af wilt halen kunt U deze optie kiezen tijdens het bestelproces. U krijgt dan van ons per mail het adres toegestuurd.

Waarom kan ik niet kiezen voor betaling via Ideal?

Wij zijn op dit moment deze optie aan het bekijken.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen reactie van jullie ontvangen. Hoe kan dit?

Heeft U een bestelling geplaatst tussen vrijdag 13.00 uur en maandag 8.00 uur? Dan word deze pas maandag na 8.00 uur beantwoord. Soms kan het zijn dat onze reactie in de spam-map van Uw e-mail terecht komt. Controleer dan deze map. Heeft U dan nog steeds geen reactie gevonden? Stuur ons dan even een mail of bel ons tijdens onze openingstijden.